Welkom   Coaching
      Personal coaching
  Training   Team coaching
  Telefonische incasso    
  Telefonische incasso gevorderden
  Training & Coaching
  Omgaan met grensoverschrijdend gedrag   Telefonische incasso
  Omgaan met telefonische agressie   Telefonische incasso gevorderden
  Klantgericht telefoneren   Omgaan met grensoverschrijdend gedrag
  Sales training (telefonisch) Klantgericht telefoneren
  Sales training (gesprekken)   Sales
       
 
   

  ‘ZONDER OVEREENSTEMMING BEREIK JE NIETS.’

 

TRAINING & COACHING

 
           
    consenza klantgericht telefoneren

Klantgericht telefoneren is een vak apart. Je krijgt te maken met uiteenlopende situaties waarin je alles op alles moet zetten om een telefoongesprek goed af te ronden, bijvoorbeeld:
klagende of langdradige klanten of mensen die de leiding van het gesprek willen overnemen.

doelgroep

Deze training en coaching 'klantgericht telefoneren' leert je omgaan met verschillende soorten gedragingen en emoties van mensen en is geschikt voor alle medewerkers die telefonisch klantcontact hebben. Er worden je technieken geleerd om het gesprek kort, goed en zakelijk af te handelen.

training individueel & op maat

Bent u alleen of met z'n tweeën, dan kunt u beter gebruik maken van een coaching. Het coachingtraject wordt geheel op uw wensen afgestemd.

Doelgroep: Deze training is geschikt voor alle medewerkers die telefonisch klantcontact hebben.

consenza professioneel & resultaatgericht

Consenza biedt training en coaching waarin onmisbare telefoontechnieken centraal staan. Medewerkers die de training en coaching 'klantgericht telefoneren' gevolgd hebben:

• Gaan beter om met verschillende gedragingen van mensen aan de telefoon
• Bellen consequent volgens een effectieve gespreksstructuur
• Werken beslissings- en oplossingsgericht met meetbaar resultaat
• Hebben een verhoogde mate van zelfkennis en -reflectie

De kracht van Consenza is een persoonlijke benadering, no-nonsense mentaliteit en het leveren van structurele oplossingen door effectieve training en coaching.

training theorie & praktijk

In kleine groepjes (max. 10 cursisten) richt de trainer zich op alle aspecten van klantgericht telefoneren die voor de deelnemers van belang zijn. Daarnaast krijgt elke deelnemer ook individuele aandacht. Door middel van realistische rollenspellen en bandopnames van gesprekken, worden de cursisten zich bewust van de essentie van een goed telefoongesprek. Ze leren zichzelf kennen aan de telefoon, omdat de trainer ook de acteur is in het rollenspel en de cursist direct feedback krijgt.

De volgende onderwerpen komen tijdens de training aan bod:

• Omgaan met verschillende gedragingen van mensen aan de telefoon
• Leren consequent toepassen van de opgestelde gespreksstructuur
• De twaalf doelstellingen van het professioneel telefoneren
• Doel, fasen en gespreksstructuur aanbrengen
• Leren communiceren met een helikopterview
• Welke soorten vragen zijn er en hoe pas je deze toe in een gesprek
• Aansturen op beslismomenten en oplossingen
• Feedback geven, argumenteren, vraagtechnieken

De training wordt op onderhoudende wijze gegeven door theorie en praktijk met elkaar af te wisselen.

coaching individueel & op maat

Bent u alleen of met z'n tweeën, dan kunt u beter gebruik maken van een coaching. Deze wordt geheel op uw wensen afgestemd.

trainer krachtig & persoonlijk

De training wordt gegeven door een doortastende trainer met veel mensenkennis en praktijkervaring. Zij daagt medewerkers uit zichzelf een spiegel voor te houden, want overeenstemming met jezelf is noodzakelijk om doelen te bereiken. Ook weet zij humor, persoonlijke aandacht en een ontspannen werksfeer perfect te combineren.

investering

De investering hangt af van het vooraf bepaalde doel. Coaching is maatwerk, en er zal voordat het coachingtraject start worden besproken worden aan het begin wat de kosten zullen zijn.
De algemene voorwaarden van Consenza zijn van toepassing. De tarieven zijn exclusief 21% BTW, inclusief trainer(s) en materiaal.

consenza informatie

Elk bedrijf en iedere werknemer is anders. Consenza biedt daarom ook trainingen en coaching op maat. Wilt u hier meer over weten of heeft u andere vragen? Neem dan gerust contact met ons op: info@consenzatraining.nl

 

06-22258440

info@consenzatraining.nl

KVK DEN HAAG 27303526