Welkom   Coaching
      Personal coaching
  Training   Team coaching
  Telefonische incasso    
  Telefonische incasso gevorderden
  Training & Coaching
  Omgaan met grensoverschrijdend gedrag   Telefonische incasso
  Omgaan met telefonische agressie   Telefonische incasso gevorderden
  Klantgericht telefoneren Omgaan met grensoverschrijdend gedrag
  Sales training (telefonisch)   Klantgericht telefoneren
  Sales training (gesprekken)   Sales
       
 
   

  ‘ZONDER OVEREENSTEMMING BEREIK JE NIETS.’

 

TRAINING & COACHING

 
           
    consenza omgaan met telefonische agressie

Medewerkers met veel telefonische (incasso-) werkzaamheden krijgen in de praktijk steeds
vaker te maken met verbale agressie. Klanten stellen zich snel vervelend of onwelwillend op en agressief en respectloos taalgebruik aan de telefoon komt veel voor. Als medewerker is het soms lastig daarmee om te gaan en het niet persoonlijk op te vatten.

doelgroep

De training 'omgaan met telefonische agressie' is geschikt voor medewerkers van bedrijven die met klanten en/of debiteuren telefonisch contact hebben.

coaching individueel & op maat

Bent u alleen of met z'n tweeën, dan kunt u beter gebruik maken van een coaching. Deze wordt geheel op uw wensen afgestemd.

consenza professioneel & resultaatgericht

Consenza biedt training en coaching voor iedereen die te maken heeft met telefonische agressie. Medewerkers die de training gevolgd hebben:

• Weten klantvriendelijk te blijven door rust te behouden
• Kunnen omgaan met 'persoonlijke aanvallen' en laten zich niet kwetsen
• Houden het gespreksdoel duidelijk voor ogen en denken oplossingsgericht
• Herkennen oorzaken en voorkomen escalatie

De kracht van Consenza is een persoonlijke benadering, no-nonsense mentaliteit en het leveren van duurzame oplossingen door effectieve training en coaching.

training theorie & praktijk

In kleine groepjes (max. 10 cursisten) richt de trainer zich op de aspecten van omgaan met telefonische agressie, die voor alle deelnemers van belang zijn. Daarnaast krijgt elke deelnemer ook individuele aandacht. Door middel van realistische rollenspellen en bandopnames van gesprekken, worden de cursisten zich bewust van de essentie van een goed telefoongesprek. Ze leren zichzelf kennen aan de telefoon, omdat de trainer ook de acteur is in het rollenspel en de cursist direct feedback krijgt.

De volgende onderwerpen komen tijdens de training aan bod:

• Ervaar uw eigen gedrag
• Leren omgaan met verschillende soorten agressief gedrag
• Rust brengen en behouden tijdens een gesprek
• Inschatten van situaties en personen
• De oorzaak van irritaties leren herkennen
• Escalatie voorkomen

De training wordt op onderhoudende wijze gegeven door theorie en praktijk met elkaar af te wisselen.

trainer krachtig & persoonlijk

De training wordt gegeven door een doortastende trainer met veel mensenkennis en praktijkervaring. Zij daagt medewerkers uit zichzelf een spiegel voor te houden, want overeenstemming met jezelf is noodzakelijk om doelen te bereiken. Ook weet zij humor, persoonlijke aandacht en een ontspannen werksfeer perfect te combineren.

investering

De investering hangt af van het vooraf bepaalde doel. Coaching is maatwerk, en er zal voordat het coachingtraject start worden besproken worden aan het begin wat de kosten zullen zijn.
De algemene voorwaarden van Consenza zijn van toepassing. De tarieven zijn exclusief 21% BTW, inclusief trainer(s) en materiaal.

consenza informatie

Elk bedrijf en iedere werknemer is anders. Consenza biedt daarom ook trainingen en coaching op maat. Wilt u hier meer over weten of heeft u andere vragen? Neem dan gerust contact met ons op: info@consenzatraining.nl

 

06-22258440

info@consenzatraining.nl

KVK DEN HAAG 27303526